Sista för idag.

Det blev en hel del idag. Så det brukar gå när man slarvar med inlämningar och låter andra påverka ditt liv lite för mycket.
Iallfall är jag klar med det som ska göras. Vet inte riktigt varför det blev så skev dag idag. Tanken var att jag skulle både tvätta och gå på gymmet. Det blev sängen istället. Så imorgon får det bli en snabbis på gymmet innan skolan som vanligt. Gillar inte när det blir såhär men jag fick klar skolan iallfall.

Just nu sitter jag iallfall och försöker installera adobe-paketet som finns i skolan på min bärbara. Vet inte varför men den ska givetvis krångla och allt tar 200 år. Men nu är det på gång iallfall. Imorgon börjar det jag verkligen sett fram emot, äntligen börjar vi koda lite och börja skapa något.

Till sist så är jag ingen RnB människa men det är svårt att studera till rock så det blir en hel del lugnare låtar. Faktiskt så studerar jag bättre med lite sånt i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0